D

D
@dd_ozcan
Değiştirmediğin şeyi seçmişsindir
Bazen acı çekmek daha büyük bir iyiliğe gebedir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanoğlu sürekli iyi niyetli olamıyor. Bir süre sonra kötülük sinsice yaklaşıp hepimizi tekrar zehirliyor.
İnsan mantığı, her tür kötülüğe uygun bir mazeret uydurabilir, o yüzden mantığa güvenmememiz büyük önem taşır.
Nasıl düşündüğünü değiştirdiğinde, nasıl hissettiğini de değiştirebilirsin.
İkimiz olduktan sonra, bütün bu hüzünler, sıcak bir yaklaşma için bahanedir.