Tüm yaşamış ve yaşayanlara bakınca 'insanoğlu' olarak doğanlar ve 'insan' olabilenler şeklinde ikiye ayrıldıklarını farkettim. Aralarındaki fark ise çok basit.
Herkes 'insanoğlu' olarak doğar ama herkes 'insan' olamaz. Umarım yolun sonunu 'insan' olarak bitirebiliriz.