Hepimizin içinde iyiliğin ve kötülüğün savaş verdiği zamanlar elbetteki var. Dr. Jekyll ile By hyde nin bu tuhaf hikayeside kişilik paradoksu üzerine yazılmış mükemmel bir kitap.
İçimizdeki iyilik ne kadar büyük olursa olsun karanlık tarafımızın içerlerde bir yerlerde olduğunu bir kez daha hatırlatmış olalım. Kötülüğü tetikleyen bastırılmış duygular, çevresel faktörler, inancımız, yaşam şekliniz her şey olabilir. Yazarımız bunu çok iyi bir şekilde kaleme almış. Bir günde okuyabileceğiniz ve bitsin istemeyeceğiniz bir kitap!