deadly feeling

deadly feeling
@deadlyyfeeling
Just hold me!
"Biriyle tanıştığımızda onun sadece dış çizgilerini görürüz. İçini kendi beynimizdeki renklerle doldururuz. Ve karşımızdaki kişi artık bizim bir düşüncemizin parçası olur. Ve aslında âşık olduğumuzu sandığımız şey de tam olarak budur. Bir düşüncenin parçası..."
Reklam
"...Herkes ara sıra kendini rol yapıyormuş gibi hisseder. İşin anahtarı yoluna devam etmen ve o anda alabileceğin en doğru kararı almandır. Hata yapmaktan korkma. Benim en çok öğrendiğim zamanlar, hata yaptığım ve hatalarımdan döndüğüm zamanlardır."
"Bazen bir karakter yaratman gerekir. İnsanların seni gördüğünde, seni tanıdığında asla soru sormayacakları..."
"...Çünkü sadece empati yapabilirsek bir şeyden söz etme hakkımız olabilir."
Ve sana kadar da kimseyi sevmemiştim, bu son olmasın diye.
Reklam