kırk iki yaşındayken bir gün sırtımda soluk almamı zorlaştıran bir ağrıyla doktora gitmiştim. adam bunu hiç önemsemedi: "sizin yaşınızda bu ağrı doğaldır," dedi.
"öyleyse," dedim, "doğal olmayan benim yaşım."
bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.