carmen

carmen
@deastarch
☽ one day i’m gonna grow wings
şiirlerin insanlara benzediğini düşündüm. bazı insanlarla daha baştan iyi anlaşıyordunuz. bazılarını anlayamıyordunuz ve asla da anlamayacaktınız.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

carmen

, bir kitap okudu
10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2024 31. kitabı
Hakan Günday
8.3/10 · 26,9bin okunma
“seni az seviyorum.” dedi derdâ. “ben daha az.” dedi derda.
Sayfa 354·Kitabı okudu
Alıntı
çünkü oğuz atay’ı okudum, seni de tanıdım… diyebilirsin ki, bir insanı, fotoğraflarından ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? haklısın. belki de çok az… o zaman şöyle demeliyim: seni az tanıyorum… az… sen de fark ettin mi? az, dediğin, küçücük bir kelime. sadece A ve Z. sadece iki harf. ama aralarında koca bir alfabe var. o alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. biri başlangıç, diğeri son. ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. yan yana gelip de birlikte okunmak için. aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. senin ve benim gibi… bu yüzden, belki de, az çoktan fazladır. belki de az, hayat ve ölüm kadardır! belki de, seni az tanıyorum, demek, seni kendimden çok biliyorum, demektir. bilmesem de, öğrenmek için her şeyi yaparım, demektir. belki de az, her şey demektir. ve belki de benim sana söyleyebileceğim tek şeydir…
Sayfa 349·Kitabı okudu
Alıntı
nereden bilebilirdi insanoğlu? varlığının sonuçlarını. hepsinin de yanıtı aynıydı: hiçbir yerden... belki de bu sayede hayat devam ediyordu. kimse, neye neden olduğunu önceden bilemediği için... çünkü her davranışının zaman içindeki bütün sonuçlarına önceden tanıklık eden kişinin ilk tepkisi, büyük ihtimalle, durmak olurdu. durmak ve durdurmak. dehşet içinde. hareket etme korkusundan kalbi durana kadar. çünkü her hareketin nihai sonucu acıydı ve belki de, insanoğlu bunu bilse, hiç doğmazdı. belki de daha kötüsü, bütün bunları bilse de doğmaya devam ederdi. ne de olsa, insandı ve doğası gereği arsızdı. doğmak için her şeyi yapardı. gerekirse karnından çıktığı annesinin leşini doğumhanede bırakır, hatta dünyaya ikizine yapışık bile gelir, ama yine de doğardı...
Sayfa 305·Kitabı okudu
Alıntı