Ama canımı yaktın ya, senin canın da yansın..
Ne az ne çok...Ne eğri ne doğru...Tam ortası... sadece yaşattığın kadarını yaşa.
Fazlasın sana zarar, bana günah
"Umut verip güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın gönül sadakasını iki dünyada da veremezsin"
Kalbinizi veremeyeceğiniz insanlara umut vermeyi .