@Abduselamdogan teşekkür ederim sözleriniz iyi geliyor ama yine de hislerimin neden öyle olduğunu böyle hissetmeyi kendimin istemediğini biliyorum, Allah dilemese biz dileyemeyiz de, bu yüzden içime gelen hisler de ondan geliyor ve ona dönecek tıpkı ruhum gibi. Ben heyecanlanmak istiyorum diyerek heyecanlanabilir miyiz ya da ben şu an da çok telaşlı hissetmek istiyorum, çok mutlu olmak istiyorum, ağlamak istiyorum dediğimizde gerçekleştirebiliyor muyuz, bilinçli ve kontrollü bir şekilde kendi oluşturduğumuz şeyler değil duygularımız. Sanki duygular da imtihan araçları gibi ilahi tesirler olarak bize gönderiliyor.