Ayşe Keleş

Ayşe Keleş
@dedimki
Yazar,Güzellik Uzmanı Eğitmeni
İZMİR
856 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Kadın Sevgidir... Kadın; Değerli olduğunu hissettirerek keşfedilir Sabırdır, inceliktir Orta yolu bulana kadar Bazen yenilgi, bazen de zaferdir... Çocukça hayaller kurar, çocuktur bazen İçindeki çocuğa ayak uydurabilirsen Şakalar yapıp güldürebilirsen Hiç bitmeyen neşedir... Sevildiğine inanan kadın yenilenir Her gün yeşerir, çiçeklenir Bir kadının mutluluğu Sevdiği erkeğin adamlığıyla eşdeğerdir... Onun penceresinden bakıp Uzaklıkları yakın edebilmektir Kanatlarını açıp hayallerini Gerçekleştirmesini izleyebilmektir Aynı yolda yürürken İçindeki yabancı duyguları anlayabilmek Güven kokabilmektir... Mutluluğunu acını paylaştığın Yokluğunda kalabalıklarda yalnızlaştığın Eştir, Her sabah odana doğan güneştir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölümsüz aşkın zincirine vurulduk Bizim için ayrılık diye bir şey yok Tek yürekte gümbür gümbür atıyoruz Özlemler de olsun bir diyeceğim yok Gözlerin yıldız yıldız aydınlatıyor yüreğimi Karanlık gecelerin hükmü yok Her gün bir tomurcuk açıyor içimde Gelmese de başka baharların önemi yok Koşuyorum durmadan sana çıkan yollarda Benim için yorulmak diye bir şey yok Varlığın yetiyor Başka tene başka duygulara hayatımda yer yok Verdiğin acıları bile değişmem kimselere Uzayan yollardan bir şikayetim yok Dudaklarınla can suyumu vermeden Bekliyorum sen gelmeden benim için ölmek yok. Ayşe Keleş
Yıkıldı Gönül Dağları... Kurban olduğum diye sevilirdi sevilen Çok eskiden Kaçamak bakışlar sadece gözler konuşurdu O gözler ah o gözler kalbi tam on ikiden vururdu Hayaller çok masum Masumca düşler kurulurdu Yokuştu ulaşılmazdı sevilen İçin için yanardı seven aşkın alevinden Düşlerinden de büyüktü bahçeleri Kalpten kalbe yıkılmaz olurdu köprüleri... Eskiden ah eskiden Sevdalar da türküler gibi güzeldi El ele tutuşmak bile dünyayı fetih etmekle eşdeğerdi Özlemler içtendi Seven sevdiğini incitmezdi Şehvetli elleriyle kılı kıpırdamadan boğup öldürmezdi... O türküleri özlemle dinliyorum "Güzel duygular ölümsüz olmalıydı" diyorum Oysa şimdi her şey ne kadar çabuk ölüyor... Kimse artık kıymet görmüyor Kıymet bilmiyor Gönül dağında artık güller bitmiyor, kuşlar ötmüyor... Eskidendi ah eskidendi
Diyemem
Bazen kocaman bir şehir kurulur içimde; Her neşeli, cıvıltılı sokağında, Ağlayan bir çocuk saklanır... Üzerime var gücüyle yıkılır yalnızlık, Kasvetiyle bir bakarım, her yer darmadağınık... Hayata meydan okumak gibi, İmkânsızlıkları yıkmak gibi, Yeniden doğmak, İlk adımı atmak gibi; Sevmek seni, Seni sevmek... Kefil oluyorum kalbime; Gökyüzüm olursan, En karanlık gecelerini de seveceğim... Denizim olursan, En hırçın dalgalarını... Karşısında duracağım rüzgârlarının, Bırak dilediği gibi savursun saçlarımı... Diyemem, söyleyemem... Talan olmuş bahçelerde kayboldum; Usta ellerinle işle camdan kalbimi... Kırıklarından kuşlar yap, Uçur gökyüzüne, Kanat çırpalım birlikte... Sisli olsun, Ama sadece ikimizin gökyüzü olsun;
Sayfa 60
Tipim değil deyip sevgisine karşılık vermediğim bu pırlanta yürekli insanı kaybettim diye neden üzülüyordum ki? ’’Umutsuzca seni mi bekleyecekti?’’dedim kendi kendime. O her zaman sırtını yaslayacağın bir dağ gibi yanında durdu.En derin acılarını,en bilinmez sırlarını paylaştın. Bir çok yalanın, yalancının içinde o dosdoğru davrandı.Sadece en iyi zamanlarında değil o yıkıldığın anlarda da yanındaydı. Senin gözlerin dolduğunda o senin için ağlıyordu.’’Hangisini hak ettin sen?’’