Ah Elmira!♥️💙♥️👈
Arsız çocuktan beter oldu,
Sevdan alıp başını gitmiyor.
Gül diktim dikenli bahçelerine,
Acı sözlerin içimden hiç çıkmıyor...
Olmuyor.
Sensiz olmuyor Elmira.
Ölümüne sevdim seni,
Her şeyi unutup, silsem olmuyor...
Dövme gibi kazıdım yüreğime,
Yerine başka biri konmuyor.
Kirpiklerin ok, gözlerin hançer
Beni öldürüyor.
Beni öldürüyor.
Her gün ölerek yaşanmıyor Elmira.
İçimde sen,
Dışımda sen.
Sen geçsen de
aşk benden geçmiyor Elmira.
Öyle büyük ki açtığın yara.
Yara bandı yetmiyor Elmira.
Ah Elmira.
Sensiz kaçıncı bahar bu?
Kaçıncı dilimi ömrümün?
İçimdeki bu deprem durur mu bir gün?