ŞİMDİKİ AKLIM OLSAYDI
Annem derdi ki,
‘’Bu kadar iyi niyetli olma,üzerler seni.’’
Şimdiki aklım olsaydı,
Annemin sözlerini yabana atmazdım
Ömrümü bir pul gibi harcatmazdım.
Aşkmış,sadakatmiş
Onlar çoook çok eskidenmiş.
Yalancı güneşiyle kandırıp,
Ayazlarında üşüten bir aşka
Yüreğimin kapılarını açmazdım...
Şimdiki aklım olsaydı,
Yaşamın sesini başkaları için kısmazdım.
Kafama öyle olur olmaz şeyleri takmazdım.
Şimdi, değmezmiş dediğim insanlar için
Yara alıp yıkılmazdım...
Kalbimin sesini dinler
Kimseye aldırmaz
Gönlümce yaşardım...
Ertelemezdim hiç bir şeyi,
Gelsin diye beklemezdim güzel günleri
Ben koşardım,
Davetiyeler çıkarıp ben çağırırdım.
O günlerde
Dinlenmeye hiç vakit ayırmazdım.