Ayşe Keleş

Ayşe Keleş
@dedimki
Yazar,Güzellik Uzmanı Eğitmeni
İZMİR
856 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
AŞKA YOLCULUK EDER ŞİİRLERİM Kayıtsız değilim hayata... Mesela yağmuru çok severim Şemsiyesiz çıktığım Neşeyle iliklerime kadar ıslandığım çok olmuştur. Yalnızlığın karanlık odalarında güneşi yakaladığım Duvardan bir kalbe konuşup anlaşılmaya çalıştığım İnatla demiri altına çevirmeye uğraştığım Çok olmuştur sevgim için ölümüne savaştığım... Kayıtsız değilim hayata... Karların altında bile üşütmem yüreğimi Fırtınalara kafa tutar açarım yelkenlerimi Yolun sonu görünmese de İmkansız dense de Mantığı yoktur ruhumun Yürürüm yüreğimle üstüne üstüne O yüzden sevmekten O yüzden umut etmekten O yüzden gülmekten O yüzden mutluluktan vaz geçmez O yüzden ''aşk aşk'' diye diye Aşka yolculuk eder şiirlerim Aşksız bir dünyanın içinde... Ayşe Keleş
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
YENİDEN BAŞLADIM Saçlarım güneşin ceplerinden dökülüyordu. Kalbiyle karları eriten bir çocuktum ben. Köşe kapmaca oynardım hayatla Yetişemezdi ruhum boyundan büyük hayallere... İki misketim vardı, İki bez bebeğim. Kağıttan çiçeklerim, Çiçekli elbiselerim... Çatısı olmayan oyuncak bir evim. Her yağmur yağdığında, Leğenlere su doldukça Kuşlar su içecek diye sevinirdim. Annem hep ‘’kalbini büyütme’’, ‘’Çıkmaz sokaklarda yürütme ‘’derdi. Ama o kız, annesini hiç dinlemedi... Aşkı Kristof Kolomb misali yeniden keşfetmek istedim. Bir ev çizdim penceresi beyaz çerçeveli. Gece kıskanır diye, örttüm perdelerini. Sabahları çizerdim Tek kalp tek beden. Yaşanmamış olsun istedim, Bizim kadar sevip sevilen...
ÜSTÜ SENDE KALSIN Bu gün kalbimin misafir odasını düzenliyorum. Makasla kesip hüznü fotoğraflardan çıkarıyorum. Güneşimin sıcaklığından eriyor kardan adam. Bahçenin en uzak köşesine bırakıyorum. Su içiyor hayatın gamzelerinden ruhum. Beyazlar giydiriyorum aşka, Ellerime kınalar yakıyorum. Bir kediyi kucaklayıp, Huzurla uyutuyorum. Unutmasın diye kalbim neşeyi, Kırk defa hatırlatıyorum. Yamalı yırtık perdeleri çıkarıp Yerine eskisi gibi çiçekli perdeler asıyorum. Sarı sıcak parlıyor saçlarım, Her teline kuş yuvaları yapıyorum. Bin bir renk uçurtma bırakıp İçimdeki bütün çocukları Sağır uykulardan uyandırıyorum... Reset atıyorum kalbimin odalarına,
23 Nisan Ulusal Egеmеnlik vе Çocuk Bayramını kutluyor, gеlеcеğimizi еmanеt еttiğimiz çocuklarımıza sağlıklı mutlu bir gеlеcеk diliyorum.🇹🇷♥️🇹🇷♥️🇹🇷🎈 Affet Bizleri Çocuk... Riya kötülük bilmez o masum gözlerin Sen geleceksin, geleceğin tek sahibisin Sen her zaman bir çiçekte beş renksin... Bu isli dünyanın kar beyazı sensin çocuk Tut ellerinden hep , barışın sevginin... Biz yarattık savaşları, kan kusan silahları Renginden,inancından dolayı ayırdık insanları Yaktık yıktık kirlettik güzelim dünyayı Sen affet affet bizleri çocuk... Uzansın ellerin uçurtmalara, ak güvercinlere Hayat çiçek desenli bahar kokulu günlere uyansın Dünyanın ruhunu güzelleştir o güzel gülücüklerinle Affet bizleri çocuk büyüklük sende kalsın... Ayşe Keleş
ŞİMDİKİ AKLIM OLSAYDI Annem derdi ki, ‘’Bu kadar iyi niyetli olma,üzerler seni.’’ Şimdiki aklım olsaydı, Annemin sözlerini yabana atmazdım Ömrümü bir pul gibi harcatmazdım. Aşkmış,sadakatmiş Onlar çoook çok eskidenmiş. Yalancı güneşiyle kandırıp, Ayazlarında üşüten bir aşka Yüreğimin kapılarını açmazdım... Şimdiki aklım olsaydı, Yaşamın sesini başkaları için kısmazdım. Kafama öyle olur olmaz şeyleri takmazdım. Şimdi, değmezmiş dediğim insanlar için Yara alıp yıkılmazdım... Kalbimin sesini dinler Kimseye aldırmaz Gönlümce yaşardım... Ertelemezdim hiç bir şeyi, Gelsin diye beklemezdim güzel günleri Ben koşardım, Davetiyeler çıkarıp ben çağırırdım. O günlerde Dinlenmeye hiç vakit ayırmazdım.