Öğrendim ki...
Meğer tozdan bir kalbi sevmişim
Minik bir rüzgarda kayboldu...
Kor sandığım,içinde yandığım,
O gönül meğer külmüş, savruldu...
‘’Seviyor muydun? ‘’dedim,
Sustu...
Meğer ölüye hesap sorulmazmış,
Değmez birine harcanan zaman kadar,
Hiçbir şey bu kadar can acıtmazmış...
Her gün biraz daha büyüyorum,
Sabrım gayretim o yüzdendir...
Sevmeyi bilmeyen birini sevmek intiharmış,
Kalbime sevgiye küstüğüm o gündendir...
Meğer bir ömürde
Bir çeyrek bile sevilmemişim...
Öğrendim ki,
Sevilmediğin gönülde vefa aranmazmış...
Öğrendim ki,
Seven yüreğin sevinçleri olmazmış,
Öğrendim ki,
Sevmek suçmuş,cezasız kalmazmış...
Ayşe Keleş