Kayıtsız değilim hayata...
Karların altında bile üşütmem yüreğimi
Fırtınalara kafa tutar açarım yelkenlerimi
Yolun sonu görünmese de
İmkansız dense de
Mantığı yoktur ruhumun
Yürürüm yüreğimle üstüne üstüne
O yüzden sevmekten
O yüzden umut etmekten
O yüzden gülmekten
O yüzden mutluluktan vazgeçmez
O yüzden ''aşk aşk'' diye diye
Aşka yolculuk eder şiirlerim
Aşksız bir dünyanın içinde
Ayşe Keleş
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Hadi gel, ''demeyi bilmem ben aslında,
Özlem duraklarında,
Yalnızlık şarkısını ezberlemem ondandır...
Ben susarım,
Şiir olur bu gönül çağırır...
Hadi gel,
Ömür kısa, zaman dar,
Yüreğimin yüreğine ihtiyacı var...
Ne varsa bölüşelim iyiden sevgiden yana
Geldik gidiyoruz
Belki de zamansız bitecek yolumuz
Ne kaldı ki ebedi?
Türküler gibi çağlasın,
Ömrümüzden uzun olsun bu sevgi…
Ayşe Keleş