Ayşe Keleş

Ayşe Keleş
@dedimki
Yazar,Güzellik Uzmanı Eğitmeni
İZMİR
857 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
“Her gün yeniden doğar gibi, Yaşamın en güzel şarkısını dinler gibi, Sıcak güneşli kumlardan, derin sulara ulaşır gibi, Seviyorum seni... Sadece sana kanat çırpıyor yüreğim, Gözlerinde kazanıyorum en büyük zaferleri... Dudakların dudaklarımdayken yaşıyorum, En büyük yenilgileri, teslimiyeti... Bucak bucak kendimden sana kaçıyorum, Seviyorum, çok seviyorum, Teninde çiçek çiçek sevda açıyorum... Dalgaları aşarak gelen yosun kokusunu, Yıldızların ayakuçlarıma dokunuşunu, Aklıma, ruhuma ayak uyduruşunu seviyorum… Şu sonsuz evreni, seni bana getiren kaderi, Ama en çok seni, en çok seni seviyorum... Umudun, Mutluluğun, Huzurun, Aşk dolu yüreğimin anahtarı ellerinde... Aç, sonuna kadar aç... Cümle âlem görsün, Seviyorum, çok seviyorum, çok seviyorum be!” Ayşe Keleş
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Medcezir Gözlerimde beyaz güvercinler kanat çırpıyor Zeytin dalıyla uzanıyorum dudaklarına Senin rengini,kokunu katıyorum Suskunluklarıma, Coşkularıma, Savruluşlarıma, Başım dik hayata duruşlarıma, Sevgiyle tik tak vuruşlarıma… Kalbimde ne varsa hep sana dair İçimdeki gökyüzü sen Denizime düşen senin gölgendir Savuruyorsun beni sevinçlerden hüzünlere Gönlüm denizine ulaşmaya çalışan bir nehir Senin yüreğin ise hep bu aşka medcezir Ayşe Keleş
Her Ankara deplasmanında Zübeyde Hanım’ın mezarından alınan toprakla Anıtkabir’e gidilir ‘Annenizden hediye getirdik,’ deyip bırakılır. On bin kişinin o coşkuyla bunu yapması ne demek biliyor musunuz?” Anlatırken o coşkunun seslerini duyar gibi oldum. Hediye kısmında da gözlerim istemsiz doldu. 35½ ‘lu Semtten Başka ŞahidimYok, Ayşe Keleş
Hayat bugündür… Oysaki düşündüğümüz hep yarın… Ömrümüz sürekli bir şeyleri yarına ertelemekle geçiyor… Hayallerimizi, umutlarımızı, sevgi sözlerimizi... Affetmeyi, inandıklarımızı gerçekleştirmeyi hep yarına erteliyoruz… Ama bir şeyi unutuyoruz… Neyi mi? Yaşanacak kaç yarınımız olduğunu bilmediğimizi, akıl etmeyi... La Edri
Bu dünyada en iyi ben yenilirim Dosta, düşmana, aşka.. Turgut Uyar