Dedim ki kendime,
Umudu büyütmeyi bil,
Zamanı geldiğinde,
Karlarda bile çiçek açar...
Her gün aynı değildir,
Yağmur yağar bir bakmışsın,
Tüm ihtişamıyla gök kuşağı çıkar...
Dedim ki kendime,
Sıkışma hayatın mengenesinde,
Her şey senin elinde,
Dostunu da düşmanını da bil...
Baktığın yerde bulamyorsan aradığını,
Yüzünü seni sevene çevir...
Dedim ki kendime,
Kabul et.
Anlaşılmayı beklerken yoruldun,
Düşün sırtından kaç defa vuruldun,
Düştüğünde kim tuttu ellerinden
Yaralarını sarıp,
Yine kendi kanatlarınla uçtun...
Dedim ki kendime,
Gardını al sevgisiz yüreklere,
Bir şansın var, iyi kullan...
Heba etme ömrünü el alem ne der diye...
Gönlünün en güzel köşesini ver,
Coşkuyla sarıl sevmeyi bilenlere...