Öncelikle kitap incelemede çok iyi değilim ama elimden geldiğince bir şeyler yazmaya çalışacağım. Kitap gerçekten çok sürükleyici ve hoştu. Başroldeki karakterle birlikte üzülüp onunla birlikte sevindim. Yaşadığı o olay onu o kadar sarsmış ki ben de bunu çok hissettim. Kitabı bitirdiğimde hoş bir hatıra bıraktı bende ve anlatılmak istenen şeyi gerçekten beğendim.Kesinlikle okumanız gereken bir kitap.
"Yalnızca tutkunun ne olduğunu hiç bilmeyen insanlar, nadiren bu duyguyu tattıklarında, belki de bu kadar çığ gibi ani, kasırgaya benzer tutku patlamaları yaşıyorlar: O anda yaşanmamış yıllar, kullanılmamış güçlerin biriken öfkesiyle birlikte insanın göğsüne yumruk gibi iniyor."