Elif

Elif
@definitelymaybe
Eşrefoğlu Rumi diyor ya, "Döküp varlığı gitmektir aşk." Biz döküp varlığı gitmedikten sonra aşka nasıl talip olacağız?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mühim olan gönüldür, kalptir, onun haz almasıdır; o da lütf-i ilahidir. O lütuf olmazsa insan, biçimlerle yaşayamaz.
Bir toplum, çocuklarına duyduğu saygı kadar uygardır.
Niyetinde saflığa ulaşmış bir anne-baba, bir insanın anavatanının onun çocukluğu olduğunu bilir.
İnsanın gözünü, gönlünü, aklını açan inançlar olduğu gibi kapayan, körleştiren inançlar da vardır. Taşıdığı inancın türünü keşfetmek bilgeliktir.