"İnsanları öteki dünyanın cezalarıyla korkutmazsak,hayatın zorluklarına katlanmaları için yüreklendirmezsek,bu dünyada süngü,yumruk,tepelemekle yıldırmazsak,yarın başımız belada demektir."
Bu millete küfretmekte,aşağılamakta,hele hele soymakta haklısınız.Millette o bilinç olsaydı,sizin gibilerin işini çoktan bitirirdi.Bir millet ki kaderi rezillerin elinde..
Biz dünya denilen foseptik çukurunda yaşıyor,kurtlar gibi fakirlik,hastalık ve pislik içinde kıvranıyor,en iğrenç şekilde hayatta kalıyoruz.İşin komik yanı,en güzel şekilde yaşadığımızı sanıyoruz.