"Acı da verse hoşlanmadığımız kendimizle yüzleşebilmeli ve bu yüzden asla kendimizi lanetlememeliyiz.Kendini lanetlemek ya da kendine acımak insanın sorumluluklarını görebilmesini engeller. "
"Onayladığınız yanıtlar yalnız bir yüzey,benim gerçeğimle bağdaşmayan bir yüzey.Ne düzenli bir iş,ne iyi bir konut,ne sizin "medeni durum" dediginiz durumsuzluk benim gerçekliğim değil. "