İrem

İrem
@defolukelebeek
“Dışımız serseri, içimiz kütüphane.”
Sen ki beni asla, asla tanımadın, bir su birikintisinin yanından geçer gibi geçtin gittin yanımdan, bir taşa basar gibi üzerime basıp gittin, gittin, hep gittin ve beni hiç bitmeyen bir bekleyişe mahkûm ettin, neyimsin ki sen benim?
Sayfa 48·Kitabı okudu
Reklam
Dünyadan bihaber, tecrübesizdim; bir uçuruma düşer gibi savruldum kaderime.
Sayfa 11·Kitabı okudu
...o hayat ki ancak seni tanıdığım gün gerçekten başladı. Senden önceki hayatım, hafızamın derinliklerinde kalmış bulanık ve muğlak bir şey; yüreğime artık yabancı, örümcek ağlarıyla kaplı tozlu nesneler ve insanlarla dolu bir mahzendi sadece.
Sayfa 4·Kitabı okudu

İrem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
23 saatte okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2025 17:41
·
2025 12. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Ama ben annemin kızıydım. Beyaz bir kelebek değildik biz. Hatta bence kelebek bile değildik. Belki bir peygamber böceği. Ya da bir karınca. Oturup bekleyecek halimiz yoktu.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Reklam