Memed: "Bana bak kardas," dedi, "insanların üstüne çok varmamalı.Öldürmeli, dövmeli, ama üstlerine çok varmamalı. Donsuz, çırılçıplak, köyüne, evine girmesi bir adama ölümden zor gelir. Işte bunu yapmamalı. İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli. Ben Abdi Ağadan biliyorum. Yoksa... Korkmalı insanların bu tarafından. Aşağı görmemeli insanları.'
Sayfa 159·Kitabı okudu
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri işte oraya değmemeli.
Sayfa 159
Reklam
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
Sayfa 159·Kitabı okuyor
…İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
Sayfa 159 - YKY
“İşte bunu yapmamalı. İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.”
Alıntı
İşte bunu yapmamalı, insanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
Sayfa 159·Kitabı okuyor
1000Kitap
Reklam
Reklam