İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli. .ᐟ❞ ﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌ Yaşar Kemal | İnce Memed 1
Alıntı
Öyle yani
" İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli. " Yaşar Kemal 🖤
Reklam
İşte bunu yapmamalı.İnsanlarla oynamamalı.Bir yerleri var, bir ince yerleri işte oraya değmemeli...
Öyle bir sahne ki bu: anladık, sevdik, ve unuttuk her şeyi.
İnsan ruhuna bu kadar yüklenilmez, biraz merhametli olmalı... Karamazov Kardeşler Yüreğimin çeliğiyle, 'aldığım hayat dersleri tezgâhi'nda dokuduğum zırhımı kuşandım. Yok kimseyle çarpışmaya niyetim. Ot Dergi - Sayı 148 (Nisan 2026) İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli. İnce Memed 1
İnsanlara oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli... İnce Memed
İnsan ve Duygular
"Kanun kağıtlarda kaldı. Böyle yaz." kağıtlarda kaldı. Böyle yaz." "İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli." #incememed
Kitap Alıntısı
Reklam
Reklam