Kitap çok güzel fakat okurken biraz zorlandım. Olay döngüsü, karakterler inanılmaz tasvirlenmiş. Bazı kitaplar olur okurken artık sonunda ne olacak diye merak etmeye başlarsınız ama bitince se keşke bitmeseydi dersiniz o cinsten bir hikayeydi. Hayri İrdal karakteri nasıl bir hayat yaşamış..