📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mustafa kutlu çok sevdiğim bir yazar fakat bu kitabı beni o kadar çok içine almadi. Huzursuz bacak , dönemi , insanları , eleştiren bir kitap . Batılı , doğulu ,dindar , tüccar, esnaf ... Her kesime deginmiş . Ama dediğim gibi ' trende bir keman veya yoksulluk içimizde' eserlerini sevdiğim bağlandığım gibi bağlanamadım. Dili akıcı , yalın , ama Mustafa kutlu okumak için ilk tercih olmamalı .