Günün telâşı çekilirken odamdan,
Bir dost eli uzanır bana o sessiz raflardan.
Ne bir beklenti sarar o anı ne bir sitem,
Sayfaların arasında dinlenir ruhum o dem.
Herkes kendi yolunda, hayat kendi akışında,
Ayrı bir dünya bulurum bir kitabın kapağında.
Beni alır, zamanın ötesine taşırlar;
En sessiz anlarımda kalbime fısıldaşırlar.
Yalansız, hesapsız ve öylece duru...
Tek dostum kitaplar benim, içimin en derin huzuru.
🌸Güllü 🌸