dem

Elini boynuna götürdü ve yutkundu. Bu boğulma hissinde şuura fırlamak isteyen bir hakikat vardı. Nefretin ilmiğinde sıkılan şey bir can kadar azizdi. Aşka benziyordu...
Aşk
Reklam
Kişi sevdiğinin kaderinden pay alır derler ya hani, eğer sevda yazıldıysa o kişilerin kaderine, sükut eder tüm sebepler. Dile gelir sevdanın sesi.
Aşk
Onunla mücadelen kendi kendinle mücadelendir. Buna aşk denemez. Çünkü aşkın muzaffer olduğu mücadelelerde artık mücadele yoktur.
Edebiyat
Kaç gündür aynı şarkıyı dinliyorsun : “Çok yorgunum beni bekleme kaptan.” Bunu yazmak için ne kadar yorgun olmak gerekir? Bunu böyle söylemek için kaç yorgunluktan geçilmiştir? Ve Sen.. Bir şarkıyı böylesi dinleyebilmek böylesi anlayabilmek için de ne kadar yorgun olmak gerekir? .
Edebiyat
Beni anlamayanlara karşı soğuğum fakat bu kadar anlayanlardan da ürküyorum.
Edebiyat
Reklam