Bir kahve yaptığınızı düşünün, Sonra o kahveyi koyduğunu bardağı bitirdikten sonra yıkamak istiyorsunuz. Sadece su tuttunuz ve bardak temiz görünüyordu. Fakat içi hala kahve kokuyordu. Sonra bulaşık deterjanıyla iyice süngerle köpüklediniz bardağı bu sefer tertemiz oldu ve artık kahve yerine mis gibi kokuyordu. Yani demem o ki; İnsanda biraz kahve bardağı gibidir. İçi ne ise dışarı o yansır. Ne ile temizlediğin önemlidir. Eğer ki insan, tövbe edip Allaha yönelirse kalbi de temizlenir ve kokmaz o bardak gibi. Yalnız, ibadetlerini yapmadan, Allaha yönelmeden bir hayat sürmeye kalkarsa işte o zaman kalbi o bardak gibi kötüleşir ve dışarıya rahatsız edici kokusu yayılır ki bu da kötü kalpli insanların yaydığı negatif enerjilerdir. Kalplerimizi iyice temizleyip paklayalım ki, Rabbimin huzuruna en azından mis kokarcasına temiz kalp ile çıkmak için çabalayalım. 🌷
1000Kitap
Aslı Demirer-Korkak
Gider mi insan çok seviyorken? Şimdi dur demem Nasıl olsa bir gün anlar Beni anlarsın Yalanlarla bırakma beni böyle Gözlerime bak doğruyu söyle Ama korkak Sen bi korkaksın!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçek Sevginin Adresi Değişmez.
Gerçek sevginin kokusu, hiçbir kokuya benzemez. Gönlünde taht kuran sevginin adresi değişmez. Seven sevdiğinin kokusunu, kaç kilometre ötelerden bile olsa duyar. Demem o ki gerçek sevginin kokusu, insanların üzerine sinmiş eşsiz manzaraya güzellik katan tablonun muazzam halidir. ✍️ Beytullah OKHAN ✍️ Beytullah OKHAN
Edebiyat
“Aramayanı aramam, yazmayana yazmam, gidene kal demem, görmezden geleni bir daha görmem, önceliği olmadığım kişiyi önceliğim yapmam.”
iyi gecelerr
Affetmeyi öğrenmek gerekir; herkesi affedebilmek… Ama affetmek, geri dönmek ya da yeniden aynı yere oturmak değildir. Sadece yükü bırakmak, oraya artık zamanını enerjini ilgini vermemektir. Benim hayatım, zamanım kıymetli; bu yüzden geçmişin ağırlığını taşımayı seçmem. İnsanları düzeltmeye çalışmam.Saygısızlık gördüysem değerimi ispatlamaya çalışmak yerine masadan kalkarım.'Benden özür dilemeliydin' bile demem. Çünkü hayat bir insanın doğru davranmasını bekleyecek kadar uzun değil. Bir söz var ya: "Yılan seni ısırmış. Oysa sen, iyileşmeye çalışmak yerine yılanın peşine düşüp Neden ısırdın? sorusuna cevap arıyor, bunu hak etmediğini kanıtlamaya çalışıyorsun." İsterse yapardı diyip mevzuyu kapatmak gerek hayat geçip gidiyor akışa uymamız gerek 🪄💫✨💫
Duygu ve Düşünce
Yirmili yaşlarımda yaşayacağım her duyguyu,her anıyı yeni yeni yaşamaya başlıyorum.. geç kalınmışlık demem ama insan her şey zamanında olsun istiyor..