Melek Hanim'a gore konu bilgi degildi. O ogrenmek icin okumuyordu. Sadece kiraplardan Halis kadar zevk aldigi icin okuyordu. Yoksa diyordu, Halis'i de bilmiyordum, ama ilk gecede asik oldum. Mesele ASK olunca BILGI ona PERDE olur. Bu nedenle bildiklerini tatsiz tuzsuz bir ansiklopediden ziyade bir masal gibi anlatan biri haline gelmisti. Herkesin bildigini zannettigi seyleri o oyle bir anlatiyordu ki, bir cogu saskinlikla bilmediklerini dusunmeye basliyor ve bunu itiraf ediyordu. Melek Hanim da tevazu ile ' Itirafla siz benden daha bilgili oluyorsunuz.'