Öncelikle muhakkak okumalısınız!
Genel olarak depresyon, kaygı vb. durumlardan kurtulmak için basma kalıp, genel geçer ifadeler yada klasik tavsiyelerde bulunulur. Şunu yapın bunu yapmayın gibi. Bu artık o kadar çok kitapta var ki ve hepsi hemen hemen aynı şeyler. Bu kitap bunun dışında, yazar depresyonda olduğu bir süreci ve ona neyin iyi geldiğini anlatıyor. Size de bunu yapın demiyor, ben kendimi iyileştirme yolunu bunları yaparak buldum, sizde kendi yolunuzu bulun diyor.
Kitabı okurken diğer dikkatimi çeken şeyde samimiyet. Sanki biriyle sohbet ediyorsunuz ve o size güvenip içini özelini açmış gibi...
Uzun lafın kısası tavsiye edilir.