Seda Çam

Seda Çam

, bir kitabı okumaya başladı
Ömer Seyfettin
8.5/10 · 311 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda Çam

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
2026 9. kitabı
Samipaşazade Sezai
7.2/10 · 18,3bin okunma
Puan vermedi·104 syf.··
2026 6. kitabı
Çok rahatsız edici bir kitaptı. Muhtemelen isteği de bu ama sevmedim. Okumasam hiçbir şey kaybetmezdim. Tek iyi yanı kısa olmasıydı. Ayrıca sayfaların inceliğindem bazen çift sayfa geçmeye çalıştım. Kağıt kalitesi gerçekten çok kötü.
Duygu ve Düşünce
Uyuyan GüzellerYasunari Kawabata · Can Yayınları · 2024677 okunma