Günün kıyısında hafif bir demleniş..
Canı cehenneme..
Demiş ki şairin biri: "Onun bir kalbi yok." Ben de o şaire diyorum ki: "Sana bakınca, bu da benim kavuşamadığım işte..." Diyen bir (KALBİM) var demiş başka bir şair... Başka nasıl anlatılır bilmiyorum ; Kimsenin sana benim kadar güzel bakamayacağını biliyorum mesela... Ben seni, Nazım’ın “Seni düşünmek” dediği gibi düşünüyorum: Bir şarkı gibi, bir umut gibi, Ama artık umut yetmiyor bana , Ben seni yaşamak istiyorum. "dediği gibi. Kokunu biliyorum mesela, Attila İlhan’ın “Ben sana mecburum” dediği gibi, Bir sokak lambasında altında sırıl sıklam,yağmur kokusu gibi, Adını biliyorum mesela, Özdemir Asaf’ın “Aşk” dediği gibi, Hem hastalık hem sağlık gibi, Beni öyle bir yalana inandır ki, Ömrümce sürsün doğruluğu.dediği gibi Gülüşündeki çocuğu biliyorum mesela, Cemal Süreya’nın “Üvercinka”sındaki, gibi. ". Biliyorum sana giden yollar kapalı ,Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni" dediği gibi. Başka bir şey bilmiyorum. Bilmek istemem zaten. Çünkü ..., Nazım’ın ;
Şiir
Reklam
Yarin guzel bir gün. Ela için bir şeyler yapmanın tam zamanı Elayaumutol
Ne Ela'ymış arkadaş. Her yaştan ve her meslekten...
Edebiyat
Ela için bir sadaka bin umut demek
Bir cana umut olmak, Rabbimizin katında en büyük hayırlardandır. Ela bir evlat, bir masum, bize emanet küçücük bir candır. Bir annenin duası, bir babanın gözyaşı bugün sizlerin merhametine bakıyor. Bugün uzattığın el, belki de bir ömrün nefesi olacak; yarın ahirette karşına nur, gönlüne huzur olarak çıkacak. Ne olur Ela’yı bu zorlu yolda yalnız bırakmayalım. Az ya da çok demeden, gönlünüzden ne koparsa destek olun.. Çünkü sadaka belayı def eder, bir masumun yüzünü güldüren her iyilik, Allah katında asla karşılıksız kalmaz. 🤲🏻
Reklam
Reklam