rana

rana
@dengesizzbirisi
@dengesizzbirisi·
·
sabitlendi
Yaşamak
Yaşamak firsattır,değerlendirmeyi bil. Yaşamak güzelliktir,kıymetini bil. Yaşamak mutluluktur,tatmayı bil. Yaşamak,meydan okunmasıdır sana,karşı çıkmayı bil. Yaşamak görevdir,tamamlamayı bil. Yaşamak oyundur,oynamayı bil. Yaşamak servettir,korumayı bil. Yaşamak aşktır,sevgidir;keyfini çıkarmayı bil. Yaşamak bilmecedir,çözmeyi bil. Yaşamak verilmiş bir sözdür,tutmayı bil. Yaşamak hüzündür,aşmayı bil. Yaşamak şarkıdır,söylemeyi bil. Yaşamak mücadeledir,kabullenmeyi bil. Yaşamak trajedidir,göğüslemeyi bil. Yaşamak maceradır göze almayı bil. Yaşamak çok kıymetlidir,mahvetmemeyi bil. Yaşamak yaşamaktır,uğruna yaşamayı bil.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

rana

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma
İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar?Kötülük iki taraflıdır.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Bunun üzerine Petrus İsa'ya gelip, "Ya Rab" dedi, "Kardeşim bana karşı kaç kez günah işlerse on bağışlamalıyım?Yedi kez mi?" İsa, "Yedi kez değil" dedi, "Yetmiş kere yedi kez derim sana."
Sayfa 29·Kitabı okudu
"Tanrı'yı seviyorum" deyip de kardeşinden nefret eden yalancıdır.Çünkü gördüğü kardeşini sevmeyen,görmediği Tanrı'yı sevemez.
Sayfa 2·Kitabı okudu