İsimsiz

İsimsiz
@denizindibindekiay
Sessizliğin de bir sesi olduğunu ne zaman anlayacaksınız?
"-Bayım, dedi, bir ölünün odasında bu kadar yüksek sesle konuşulmaz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gözünde alay beğliği, şehzadelik.yoktu. Hatta Melek Hatun'la kızları, küçük İsa'yı bile düşünmüyordu. Gözünde ancak Gökçen vardı. Çılgın bir sevgiyle tutulmuş olduğunu anlıyordu. Gökçen... Büyücü, dünya güzeli Gökçen... İnsanüstü, peri kızı Gökçen... Sonra onun kavalı... Hele billur sesi... Hele gözleri... Yeşil ışıklar saçan gözleri..."
Türkçülük

İsimsiz

, bir kitap okudu
9/10
·68 syf.·
2023 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma

İsimsiz

, 1000Kitap'a katıldı.