Kübra

Kübra
@dentists_library
Kızına büyük bir kütüphane bırakmak isteyen bir diş hekimi Ig: dentists_library
Puan vermedi·480 syf.··
2020 51. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2020 19:00
Merhaba sevgili kitap dostlarım Eğlenceli bir kitap önerisi isteyenleri buraya alalım, ephesus yayınlarından Paralel Odalar Teorisi. Önce konusundan bahsedeyim size biraz: Arkadaşlarıyla yaşadığı sorun yüzünden yeni bir eve taşınması gereken Nihan ile ev arkadaşı arayan Teoman’ın hikayesini okuyoruz kitapta. Nihan, kendi açtığı ıssız ve engebeli patikada, tek başına yürüyen genç bir kadındı. İçedönük, asosyal ve kesinlikle uyumsuzdu. Teoman, ailesinin onun için çizdiği yoldan ayrılmış; yer edindiği kalabalık bir caddede, arkadaşları ve çevresiyle yürüyen genç bir adamdı. Dışadönük, sosyal ve kesinlikle gelenekselciydi. Bu iki karakterin yaşadıklarını ve atışmalarını okurken çok eğlendim. Hikayenin Kayseri’de geçmesi de beni ayrıca mutlu etti. Kalın olmasına rağmen hızlıca okunan bu akıcı seriyi herkese tavsiye ediyorum, mutlaka inceleyin. Mutlu ve sağlıklı akşamlar
Paralel Odalar TeorisiAyşenur Nazlı · Ephesus Yayınları · 20171,373 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Kübra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
4 günde okudu
·
2020 55. kitabı
P. J. Parrish
8.3/10 · 1.602 okunma
Puan vermedi·174 syf.··
2020 39. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 29 Mart 2020 01:23
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.” Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali Herkese merhaba Umarım sağlığınız ve keyfiniz yerindedir, biz ailecek yapboz yapmaya sardık bu aralar Bir de elimden geldiğince kitap okuyorum, ahbapkitap ın Çocuklar Gibi Sabahattin Ali kitabı da çok severek okuduğum bir kitap oldu. Belki hikayelerimden hatırlayanlar olacaktır bol bol alıntı paylaşmıştım kitaptan. Özellikle basımını ve sayfa düzenini çok beğendim. Çok ilgi çekici ve güzel düzenlenmişti. Herhangi bir Ali kitabını okurken o an ne kadar güzel olduğunu fark etmediğim satırları böyle ayrı bir yerde görünce nasıl da kıymetini bilmediğimi anladım. Eğer benim gibi Sabahattin Ali okumayı seviyorsanız mutlaka tavsiye ederim. Mutlu ve sağlıklı akşamlar
Çocuklar GibiSabahattin Ali · Ahbap Kitap · 201996 okunma