Kübra

Kübra
@dentists_library
Kızına büyük bir kütüphane bırakmak isteyen bir diş hekimi Ig: dentists_library

Kübra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2019 24. kitabı
·
Sebastian Fitzek
8.3/10 · 1.051 okunma
Reklam
7/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2019 23. kitabı
Annem ve babam elleri birbirine kenetli, gözlerinde aşkla, yaşlı bir ağacın gölgesinden beni seyrederlerken, ben diğer çocuklarla oynardım. Bir top ya da frizbinin peşinden koştururken annemle babamın şakalaşıp gülüştüklerini duyardım. “Bana bakın! Bana bakın!” diye seslenirdim. Bakarlardı. Ailelerin çocuklarını seyrettikleri gibi beni seyrederlerdi. Beni gururla izlerlerdi. Oğulları, neşeleri... Geriye dönüp o yaşlarıma bakıyorum da... O ağacın altında ikisi de gülümserken onlara bakardım. Boğazlarının bir kulaktan diğerine kadar kesik olduğunu hayal ederdim, açık yaradan kan fışkırıyor ve o fışkıran kan önlerindeki çimenlerin arasında birikiyordu. Gülerdim, kalbim güm güm atardı, çok gülerdim. Tabii ki bu yıllar önceydi, ancak elbette bunun başladığı yıllar o yıllardı. Bu kadar iddialı ve ürkütücü bir arka kapak yazısı okumayalı baya olmuştu dostlar. Tabi bunu okuyup çevremde bu kitabı okuyanların yorumlarını da duyunca hemen edindim 4.Maymun kitabını. En sevdiğim tarzlardan biriydi üstelik, polisiye ve gerilim. Hemen okumaya başladım. Kitap iki bölümden oluşuyor, daha doğrusu iki bölüm arasında gidip geliyor. İlk bölümde o an yaşanan cinayeletleri, polislerin yaşadıklarını okuyoruz. İkinci bölümde ise katilin çocukluğunda yaşadığı tüyler ürpertici olayları. Genel olarak zekice kurgulanmış, akıcı ve insanı tatmin eden bir kitaptı fakat ben katili de erkenden tahmin etmemden dolayı sanırım katilin çocukluğumu anlatan kısımları daha çok sevdim. Kısacası bu tarz sevenlere tavsiyemdir, mutlaka bir şans verin. Keyifli akşamlar ️
4. MaymunJ. D. Barker · Nemesis kitap · 20181,140 okunma
8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2019 22. kitabı
"Sen de beni bırakmayacaksın değil mi? Annem ile babamdan daha uzun süre yanımda olacaksın değil mi?" Metias alnımdan öptü. "Sonsuza kadar çocuk, beni görmekten bıkana kadar." Merhaba sevgili kitap dostlarım️ Bugün sizlere belki de en sevdiğim distopik yazar olan Marie Lu’dan bir öneri ile geldim: Efsane serisi. Seri dört kitaptan oluşuyor, devamı gelecek mi bilmiyorum açıkçası. Baya bir süredir de elimdeydi ve artık başlamanı vakti gelmişti. Yazardan daha önce Warcross serisini ve Genç Elitler serisini okumuştum ve özellikle Genç Elitler benim için çok güzel bir yerdedir. Okumadıysanız mutlaka tavsiyemdir. Efsane de yine güzel bir anlatıma sahipti, kolay okunabilir ve anlaşılır bir dili var zaten Lu’nun. Konusundan bahsedeyim size biraz: Bir zamanlar Amerika Birleşik Devletleri'nin batı kıyısı olarak bilinen yerde şimdi Cumhuriyet adında, komşularıyla sürekli savaşan bir ülke vardır. Cumhuriyet'in seçkin sınıfından gelen on beş yaşındaki üstün yetenekli June, askerî bir dehaya sahiptir. İtaatkâr, hırslı ve kendini ülkesine adamış bu genç kız onun uğruna her şeyi yapmaya hazırdır. Fakir bir aileden gelen on beş yaşındaki Day ise ülkenin en çok aranan suçlusu ve bir devlet düşmanıdır. İnandıkları şeyler uğruna savaşan bu iki gencin kesişen yolları, onları Cumhuriyet'in karanlık sırlarına götürecektir. Tabi sonrasında olacakları okumak için kitabı bırakmak istemiyorsunuz. Oldukça akıcı, güzel ve sürükleyici bir kitap, bu tarz sevenlere tavsiyemdir. Mutlaka inceleyin, keyifli akşamlar
EfsaneMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20144,353 okunma
9/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2019 21. kitabı
“Ecrin, Meriç’in kaba ve büyüklenmeyi seven bir adam olduğundan emindir. Meriç, Ecrin hakkında bu kadar kesin düşüncelere sahip olmasa da onunla ilgili emin olduğu bir şey vardır: Bu kız insafsız bir cadıdır ve daha ilk mektubu okurken başının belada olduğunu hissetmiştir. Bir mektup arkadaşı, kendisi hakkında yan yana sohbet ettiğiniz birçok kişiden daha fazla ipucu verir. Ecrin ve Meriç’in fikirlerini savunan mektupları giderek daha alaycı, daha özel mektuplara dönüşürken birbirlerine karşı olan fikirleri gibi hisleri de değişecek midir?” Böyle tatlı bir arka kapağa sahip bir kitapla tanıştıracağım sizi bu akşam dostlar; @beyullguclu den Sevgili Limon Çiçeği. Bu soğuk günlerde içinizi ısıtacak, belki de yıllardır aradığınız aşkı ayaklarınıza getirecek ya da yanıbaşınıza bir dost gibi sığınacak bir kitap arıyorsanız çok doğru bir gönderidesiniz. Sevgili Limon Çiçeği tam da size göre. Bir tartışma sonucu tanışan iki genç ve birbirlerine ettikleri tatlı sert sözlerle başlıyor kitap. Sonra da git gide yumuşuyor ortam. En sonunda ise kalbiniz sıcacık oluyor. Yazarın kalemiyle ilk kez tanıştım bu kitapla. Gayet akıcı, yalın ama bir o kadar da dolu bir dili var. Olay kurgusu güzel oluşturulmuş ve sanki içimizden birisi gibi her karakter. Uzun zamandır okuduğum en romantik tanışma hikayesi ayrıca. Kısacası çok severek okuduğum herkese tavsiye ettiğim bir kitap. Şimdiden keyifli okumalar
Sevgili Limon ÇiçeğiBetül Güçlü · Müptela Yayınları · 20192,319 okunma