Uzun suredir kutuphanemde duruyordu. Elime alıp okumaya niyetlenmis fakat nedense bir turlu baslayamamıstım. Gectigimiz gunlerde tiyatro oyununu izledim. "Tiyatro Miyatro" ekibi ilk oyunları olmasın ragmen gayet iyi bir is cikarmislar ve eve dondugumde kitabı elime alıp bu kez baslamamı sagladılar :)
Herman melville gercekten cok basarılı bir yazar, hikayenin sonunu biliyor olmama karsın kitabı okurken meraklanmamı engellemedi. Bunu da yazarın akıcı diline borcluyum sanırım. Katip Bartleby'e hem sinirlenip hem uzuleceksiniz, ama okumayı tercih ederseniz eger; mutlaka Melville'den ogreneceginiz seyler olacak.