omggg geçen sene okuduğum kitabı, okuduğumu unutum baştan yine okudum. neyse ki belli bir yere kadar neler olduğunu hatırlayamadım. sürükleyici hikayeler. good job.
Kawabata yine şaşırtmaya devam ediyor...Okuduğum romanları beynimde canlandıramadığımda hikayenin bütünlüğü sağlanmadığı için kitapları okumakta zorlanırım. Kawabata'nın kitapları da beni böyle zorluyo. Ama bu kitapla canlandıramadığım yerleri atlayarak akıcı bir şekilde okuyabildim.
Zaten kitabın tamamında bilinmezlik ve hafif gericilik içerisindeyken sonunun da böyle bitmesi bi tık ayar etmedi değil..
(side note: Japon festivalleri açısından herhangi bir araştırma yapmayı düşünürsem bu kitaba dönmeliyim)