Kitapta jace ve magnus dışında hiçbir şeyi sevmedim. Olaylar neredeyse hiç ilerlemedi ve clary'in salaklıkları durmadan devam etti. Gerçekten çok yorucu bir kitaptı anca bu kadar dayanabildim. Kitap beni reading slampa soktu resmen. Beklentim aşırı yükseskti bu seri hakkında ama tek bir sayfasını bile keyifle okuyamadım.