-Hayır bırak ağlayayım.Ben gelecek için değil,geçmiş için ağlıyorum.Her şey gitti,uzaklaştı.Ağlayan ben değilim.Hatıralarım ağlıyor.Yaz ayları…Park…Hatırlıyor musun? Ağaçlı yolu,leylakları düşününüyorum.Bu hatıralar kalbimi dolduruyor.Onları koparmak acı,pek acı!