Okurken hüngür hüngür ağladığım bir kitaptı.
Çino sanki benim köpeğimmiş benden ayrılıyormuş gibi okudum ,okuyalı kaç yıl geçti ama hala arada aklıma gelir , gözlerim dolar. Kalbimde büyük bir dokunuşsun seni çok seviyorum Çino
Kitap bir yanıyla iyi diğer bir yanıyla toplum yapısı göz önüne alınmadan yazılmış. Her şeye ‘hayır’ demenizi öneren bir kitap aslında ama bu türk yapısına örf ve adetlerimize uygun mudur tartışılır.