"Fabrika Ayarı" kitabını ilk çıktığında okumuştum. Henüz başında, "Neşe" ile "neşve" kavramları açıklanırken, ruhumdan kıskıvrak yakalandım. Bende çok özel bir yere sahip oldu...
Aradan birkaç sene geçti. Bir "Fabrika Ayarı" kitabım daha oldu. Ama bu sefer imzalı.🥹
Başlıyorum 2. okumama. Sayfanın köşesini boyayan mürekkeb çoktan kalbime de bulaştı ✒️