Bu hayattaki en büyük pişmanlığım hastalıklı ruhlara sahip kişiliklere karşı iyi niyetle yaklaşarak anlamaya çalışmamda.
Uğraşmaya değmez kaktüse çöl, papatya yayla haktır. Her cins kendi bahtsızlığının bedelini öder. bunun bedelini ödemek yada bedeline ortak olmak zorunda değilsiniz. Neymiş "ben çok acı çektim" oldu! o zaman her insan yaşadığı acıları bahane ederek hastalıklı kişiliklere bürünsün..