Birine karşı olan sevgini yada verdiğin değerin ölçüsünü sosyal medyada paylaşman normal birşey değildir. bir insanın sana çiçek alması senin için story paylaşmak için bir bahane olduğu anlamına mı geliyo? insan herşeyi herkesle paylaşıcak kadar değersizlestirmemeli, çünkü o an o his o duygu o tutku o kişi ile senin aranda olan bişeydir. başkalarının bunu bilip bilmemesinin bir önemi yoktur.