Türkiyede Türk olmak neredeyse dağ'daki militanlarla aynı pozisyonda görülecek kadar yadırganır duruma gelmiştir.
Her türlü etnik ırk kimliğini savunurken hoşgörü varken, Türk olduğunu söyleyene faşist deniyor. gerçekten de kendi öz yurdunda garip olan tek ırk biz olduk.