bazen istediğin kişi hayatında olsa bile onunla yaşamaktan keyif alamazsın
Çünkü o kişi güzel olan her duyguyu anı zevki ilk önce başkası ile tatmıştır sen sadece ikinci el bir mobilya gibi önemsiz bir payda olursun hayatında.
belki sevilirsin fakat acı gerçek şu ki o her daim ilkleri anımsayacak ve özleyecektir sende geç kalmışlığın verdiği öfke, nefret ve kıskançlık ile kendinden hayattan ve herşeyden nefret ediceksin.