youtube.com/watch?v=L8FiofZ...
Dinleyenleriniz vardır mutlaka.. Ben bugün keşfedebildim bu parçayı..
Sözler süper..
"
....utan, utan
utanmayan insan olur mu lan?
altın bi madalyon gibi taşınmalı vicdan.
tek kıvılcımdan nasıl yanarsa koca orman,
unutmazlar, unutmayız, unutmam."
"....Çünkü zaten işlerini zekice yapacaklarsa genel bir fikirleri olmak zorundaydı, ancak toplumun iyi ve mutlu üyeleri olacaklarsa ne kadar az bilirlerse o kadar iyi olurdu."