Ben kimsenin dramatik hayat hikayelerine üzülemiyorum..Benim hayatımda hiç kolay değildi…Çok küçük yaşta…Kimsenin kaldıramadığı yükler altına girdim.Bende kötü olabilirdim ama
iyiliği seçtim.İnsan yaşadıklarıyla değil…Yaşadıklarından sonra…
Neye dönüştüğüyle ölçülür.Ben kırıldım ama kıran olmadım..
Düştüm ama kimseyi düşürmedim.İçimde büyüyen karanlığa
rağmen…Işığı tercih ettim…Çünkü acılar sadece bahanedir.
Karekter ise bir tercih…Ve anladım ki…Asıl güç ne yaşadığın değil, Neye rağmen insan kalabildiğindir!..🍃❤️