Derya E.

Derya E.

, bir kitap okudu
9/10
·88 syf.·
Beğendi
·
19 saatte okudu
·
2020 30. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 51,4bin okunma
Reklam
Kötü bir şey mi oldu? Sebepsiz yere kaçmaz insan!
Sayfa 85·Kitabı okudu
Edebiyat
8/10
·102 syf.··
2020 29. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Mayıs 2020 11:39
Sayın hocamın yazdığı bu kitapta çocuklara iyiyi, doğruyu, güzeli ve hatta manevi değerlerimizi öğreten kısa hikayeler bulabilirsiniz. Bence çocukların okuması gereken kitaplar arasında. Ellerinize ve yüreğinize sağlık hocam
Eğitim
İyilik ElçileriMurat Doğan · Uçar Yayınları · 201924 okunma
"Okyanus böylesine vahşi ve acımasız olurken zavallı kuşlar niye böyle narin ve güzel yaratılmış acaba?"
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat