20 yaşımda bu kitabı okumak sarsıcıydı, bu yıl okuduğumda ise (37) yorucu geldi diyebilirim... Yine de Hakan Günday'ı çok seviyoruz. İlk kez Zargana'yı okumuştum. Hala bazı anlar film karesi gibi gözümün önüne gelir.
Bu kitabı okurken memuriyet yıllarımı tekrar hatırladım. Tipik bir Kara Mizahı var. Devlet memuru olanların ve olmayı düşünenlerin özellikle okumasını dilerim.