Sizde biliyorsunuz ki ;bilmek ayrı şey anlamak ayrı şeydir. Anlamak,bilmekten daha yakıcıdır. Çok yakıcı. Ve bazı şeyler vardır ki ,yaşanmadan anlaşılamaz…
Öyle kısacık anlar vardır ki büyün bir hayatı altüst edebilir. Bazen birgün ,yıllarca acı çektirecek kadar derin izler bırakır yaşamda. Bazı haberler vardır, mermi olup yüreği deler geçer;ardında kocaman bir yara bırakır.
Kusurlarından biri dilimin bazen hemen cevap vermesine rağmen bazen de bir mazeret bulmakta ne yazık ki başarısız olmasıdır ve bu durum her zaman bir tür krizi anında, beni acı dolu bir utançtan kurtarmak için bir kelimeye veya makul bir bahaneye ihtiyaç duyduğum anlarda gerçekleşir.
Kafamdaki fikirle elimin ortaya çıkardığı şey arasındaki farkı görmek eziyet gibiydi hep benim için; her seferinde gerçekleştirmeye gücümün yetmeyeceği bir şeyi hayal etmiştim.